Saturday 10 August 2013

Malaysia Barcelona

Assalamualaikum. Fuhh .penoh ruang tamu rumah aku sebab nak tngok bola. Yang adik aku tu pulak semangat sangat sampai dia bawak sekali tangan besar tu. tangan besar tu dapat time Chelsea aritu.haha. lantak lah .yang penting malam nie kita sokong Malaysia. walaupon agak mustahil untuk Malaysia menang tapi kalau takdir? Kita mesti boleh dapat kan. sape sangka? haha.Tapi aku sokong jelah dua2 . Satu bnda yang hampir nak jadi perkara bersejarah bila Malaysia hampir2 nak jaringkan gol. Jaringkan gol sebelum Barcelona menjaringkan gol pertama. kan aku da cakap , sape sangka. ?

Neymar tu pon power jugak tapi sampai sekarang dia tak dapat lagilah jaringkan goal. Nampak muke frust dia tu. Hurm , boleh kate Malaysia nie bagoz jugaklah main hari nie sebab sampai ke minit ke-30 takde satu jaringan lagi daripada kedua-dua pemain.Aku dengar2 lah orang cakap Barcelona lawan Thailand haritu cepat je dapat gol. Minit ke-5 rasenye.

Tapi , takdir Barcelona .masuk minit ke-32 , diorang dapat jaring satu goal.Apa boleh buat kan. benda da jadi. Fahmi da cuba untuk tepis tapi masuk jugak . Malaysia sekarang tengah susah payah nak dapatkan gol. Go Malaysia Go! Sampai sini jelah , I know Malaysia can do it.! Salam.

No comments:

Post a Comment