Saturday 10 August 2013

raye lagi

assalamualaikum , rasanya haritu aku daa post pasal raya kan? nevermind , aku nak post untuk kali kedua tapi nie raya kat rumah Adib . that's my friend but I love him . aku suka kat dia. yes, aku da banyak cite sal adib kan? haha . tibe aku tuka topik pulak. back to our story lah.

aritu dia mesej aku , dia ajak pergi rumah dia . beraye. dia cakap dia ajak ramai .siap bagi list lagi kat aku.aku pon okey jelah. so, aku ajak laa kawan2 aku datang sekali.takkan aku nak datang sorang2 .malulah aku.dalah nie rumah lelaki. diorang okey je. aku mmg seronoklah sebab dapat pegi rumah dia kan.aku mmg tak sabar nak pegi rumah dia. dalam kepale otak aku nie, aku bayangkan yang ramai giler orang datang.bising je. kitorang gelak2.borak2. TAPI! rupa2nye 4 orang je yang datang. Aku , Farah , Izzah and Ayyub .But Ayyub malu sangat . nak masuk rumah pon susah. kitorang mula2 control sopan jelah tapi bila daa lame2 , sume campak ke tepi. lebih2 lagi kalau Adib ada. dia kan budak x matured .bukan saje cakap tapi mmg kenyataan kan.

Then ibu Adib hidangkan kitorang dengan bihun goreng dengan nasi dagang . Air tu aku tatau name lah. aku minum je. mula2 kitorang makan bihun je. Aku dikira special laa jugak sebab Adib yang ambikkan bihun ngan tuangkan air. aku sorang je. haha. punyerlaa sikit kitorang makan padahal dalam hati nak byk . cover punyer pasal. malu laa siot . then kitorang borak2.ntah pape kitorang borak. then Ayyub datang. punyerlah malu nak masuk sampai sanggup duk luar rumah 20 minit. last2 ibu Adib sendiri yang jemput. malunyeeeee! Aku bagi Izzah yang pegang kamera aku , byk dia tangkap gambar tapi majoriti gambar Adib. aku suke tapi byk sgt .padahal dalam hati nak je, banyak2 pon takpe :-) aku suruh Farah ngan Adib tangkap berdua , sweet doe gmbr tu. Aku mmg jealous tapi sabar je lah ea. Last2 Adib ajak jugak aku snap pic ngan dia. aku tolak tapi dalam hati nak. tapi kalau aku tolak , bila lagi nak dapat peluang. so aku pon ikot jelah kata hati si Annoying aku tu. 
  
Kitorang balik pukul 3 . lame doe. borak2 , haha. k lah. nak cite banyak tapi penat tggu pic upload tapi lambat gler.. have a nice day. assalamualaikum
 

No comments:

Post a Comment